Kerempe'den Yason'dan

Yeşil ile arama
Çektiniz karaları
Kına yakın oynayın
Harami babaları

Fark etmeniz mi ula
Ormani ağaçlari
Çabuk olun bitmeden
Devletin paralari

Doldum uşaklar doldum
Göresledum kumları
Bekleyin elbet birgün
Paylaşuruk kozlari

Düktünüz pislukleri
Hep geri verdum size
Akli olan anlardi
Tükurdum yüzünuze

Yıktım geçirmedim mi
Giresun limanini
Tarumar etmedim mi
Faroz sahillarini

Susmak onaylamaktır
Onlaradır sözlerim
Heram olsun hepsine
Verduğum nimetlerim

Son martı gittiğinde
Eseceğum Yorozdan
Son hamsi öldüğünde
Alacağım başımı
Koyveri gideceğum
Kerempeden Yasondan

Yetkin Hoca

*Kerempe: Kastamonu ilçesinde bir burun.
Yason: Ordu, Perşembe’de bir burun.
Göreslemek: Özlemek
Faroz: Trabzon sahilde bir liman semti
Yoroz: Çarşıbaşı’nda bir burun

Gittim, gördüm ve iğrendim... Kuzeyden de güneyden de bu iş olmazmış. Çok mu lazım karayolu (ulaşım demiyorum, çünkü ulaşımın çook alternatifi var). Denizimiz var. Trenimiz var (haa pardon o komünist işiydi). varoğlu var.

Hesabı sorulacak mı acaba??? Doğa soruyor ve sormaya devam edecek o başka, ama bu sorguda bile asıl sorumlular çeza almıyor...

Sinop'tan İstanbul'a ve ver elini oradan Trakya...

Haydi Türkiyem gözün aydın. Ege ile Akdeniz'i de ayırdık mı, tamaman kara ülkesi olmamıza az kaldı. Dayan Türkiyem.

Yorumlar

Popüler Yayınlar