Elveda Trabzonpor A.Ş...

Şu an itibaren artık Türkiye sınırları içinde hiçbir futbol takımının taraftarı değilim. Şu haber, bu kararı almama neden oldu.

29 / 12 / 2007 tarihinde yazdığım "Anti Futbol" başlıklı yazıda şunları söylemiştim:

"Sonuç olarak, Trabzonspor, bir spor kulübü kimliğine bürünmeden (mantalite olarak Trabzonspor A.Ş, yerine Trabzon Spor Kulübü olmadan), yöneticileri futbol içinden gelen kişilerden oluşmadan, (hadi bu iki koşulu görece olarak bir yana bırakabilirim ama) Gökdeniz Karadeniz(ne kadar büyük(!) futbolcu olursa olsun, ne kadar Trabzonspor için olmazsa olmaz(!) olursa olsun; sonuçta futbola pislik bulaştırdığı için; Trabzonspor'un ve Trabzon'un onurunu ayaklar altına aldığı için; zeki ve çevik olsa da futbol [ve dolayısıyla spor] ahlakından uzak olduğu için) Trabzonspor'dan kovulmadan artık bir Trabzonspor taraftarı olmayacağım. "

Trabzonsporu sevdiğim için ilk iki maddeden feraget etmiş, Gökdeniz'in Trabzonspor'dan gönderilmesiyle tekrar kendimi taraftar olarak görmeye başlamıştım. Ancak yanılmışım. İlk madde belki de hepsinden daha önemliymiş.

Trabzonspor bugün artık benim karşısında mücadele verdiğim HES'çilerden olmuştur ve diğer HES'çilerden hiç bir farkı kalmamıştır benim için.

Yazık...

Bir kültürü, bir devrimi paraya çevirmeye çalıştığınız için bu ülkenin tarihine (sadece spor tarihine değil) bir kara leke olarak gireceksiniz.

Üzgünüm...

Kırgınım...

Aldatıldım (bile bile)...

ve en önemlisi KIZGINIM...

Yorumlar

Popüler Yayınlar